Opšti uslovi
Prema odredbi čl.12. i čl.26. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) privredno društvo Aksa d.o.o. svoje potrošače koji robu kupuju putem internet sajta aksapremium.rs, obaveštava:
- osnovna obeležja proizvoda mogu naći na sajtu aksapremium.rs
- Aksa d.o.o. privredno društvo sa registrovanim sedištem u Beogradu, 28. Juna br. 3, sa matičnim brojem: 17561278, broj telefona: 062/80-14-497, mejl adresa: premium.aksaonline@aksa.rs
- prema Zakonu o zaštiti potrošača (Službeni glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016 - dr. zakon i 44/2018 - dr. zakon) kupovina preko naše internet prodavnice aksapremium.rs smatra prodajom na daljinu
- roba koja se prodaje putem internet sajta aksapremium.rs ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu te robe u skladu sa namenom koja je definisana u Deklaraciji
- prodajna cena robe naznačena uz svaki proizvod.
- cene izražene sa uračunatim PDV-om
- isporuka proizvoda je besplatna za sve porudzbine.
- kupljeni proizvodi isporučuju se putem kurirske službe Dexpress, načinom koji je definisan na stranici USLOVI ISPORUKE.
- proizvode koje potrošač kupuje putem internet prodavnice aksapremium.rs može da plati pouzećem gotovinski pri isporuci, uplatom na račun, istaknutim platnim karticama prilikom kupovine na sajtu.
- potrošač prilikom pravljenja porudžbine pritiskom na dugme POTVRDI šalje ponudu prodavcu i da se prilikom prijema potvrde porudžbine obavezao da plati naručenu robu
- saobraznost robe u ugovoru se ISKLJUČIVO utvrđuje prema svojstvu i nameni robe definisano Deklaracijom
- sajt aksapremium.rs dužan je da izvrši isporuku proizvoda prema ugovoru. Ako isporučeni proizvodi nisu deo ugovora, potrošač koji je obavestio i ukazao prodavcu na to, ima pravo da traži od prodavca da ukloni nesaobraznost, bez naknade, oporavkom ili zamenom ili da raskine ugovor u pogledu te robe. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, preuzima aksapremium.rs
- u slučaju da prilikom isporuke proizvoda, potrošač ustanovi da proizvod želi da zameni za drugi, veći, manji ili iste cenovne kategorije od predhodno poručenog, potrošač može zameniti isti u roku od 14 dana načinom koji je definisan na stranici ZAMENA ROBE
- u slučaju da prilikom prijema proizvoda potrošač isti ne želi da zadrži, ima pravo da odustane od ugovora i povraćaj sredstava u visini plaćene kupoprodajne cene za predmetni proizvod, u roku od 14 dana načinom koji je definisan na stranici PRAVO NA ODUSTAJANJE
- proizvodi koji su poručeni putem ONLINE prodavnice, potrošač ima pravo da izjavi reklamaciju na već korišćen proizvod, načinom koji je definisan za robu kupljenu putem ONLINE prodavnice. Način i postupak izjavljivanja reklamacije možete naći na stranici REKLAMACIJE
Uslovi isporuke
Rok isporuke
U zavisnosti od raspoložive količine naručenih proizvoda rok od 2 do 4 radna dana. Usled nepredviđenih okolnosti rok isporuke može biti duži od 4 dana.
Posle obrade porudžbine, dobićete obaveštenje o statusu Vaše porudžbine putem email-a.
Specijalna pogodnost je besplatna dostava za sve porudžbine.
Preuzimanje pošiljke
Naručene proizvode šaljemo kurirskom službom Dexpress koja isporuku vrši na teritoriji Republike Srbije. Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8h do 17h.
Molimo vas da u tom periodu na adresi bude osoba koja može da preuzmei pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke važno je da pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ako uočite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte pošiljku i kontaktirajte nas pozivom na broj 011/444-43-05 ili putem email-a premium.aksaonline@aksa.rs.
Ako je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči dva puta. Praksa je da ako kurir ne nađe nikoga na adresi, mora da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom pravljenja porudžbine i dogovori novi termin isporuke. Ako i tada ne nađe nikoga na adresi, pošiljka nam se vraća. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovorili u vezi sa novim slanjem.
Cena isporuke
Isporuka na adresu je besplatna za sve porudžbine.
NAPOMENA:
Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste sa uslovima isporuke.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je obavezan da prijavi u roku od 24h od prijema robe, pozivom na telefonski broj 011/444-43-05, ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail premium.aksaonline@aksa.rs sa opisom oštećenja ili manjkom delova.
Ako uočite oštećenje, nemojte potpisivati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju dovelo do oštećenja i samog proizvoda ili gubitka delova.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ako ste primili pošiljku i posle otvaranja kutije videli da roba neodgovara poručenoj ili podaci na računu nisu tačni, obavestite nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, putem telefona na broj 062/80-14-497, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na e-mail premium.aksaonline@aksa.rs
Prijavom problema šaljemo kurirsku službu Dexpress koja će u roku od 24 do 72h od prijave preuzeti na adresi reklamirani proizvod uz uredno popunjen reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta i kopijom računa-otrpemnice koji ste dobili uz porudžbinu.
Radno vreme kurirske službe je svakog radnog dana od 8 do 17h. Ako istek roka za preuzimanje reklamiranog proizvoda pada u nedelju ili neradne dane na teritoriji Republike Srbije za vreme državnih ili verskih praznika, rok za preuzimanje reklamiranog proizvoda završava se prvog idućeg radnog dana.
U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo potrošaču na reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, saopštiti broj pod kojim je zavedena reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestiti o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od prijave.
Reklamacije zbog nesaobraznosti robe
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru, koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču, se vrši na način opisan u delu „Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe“.
Postprodajne usluge i garancije
Za proizvode kod kojih se pružaju postprodajne usluge i daje garancija, uslovi ostvarivanja usluga i garancije se dostavljaju u pisanom obliku zajedno uz isporučeni proizvod.
Reklamacioni list preuzmite ovde.
Politika privatnosti
U kompaniji Aksa d.o.o. cenimo privatnost i zato o vašim podacima pažljivo brinemo. Sve informacije su sigurne i ni pod kojim uslovima ih ne ustupamo trećem licu, što vam pruža potpuno bezbedno poslovanje i saradnju sa kompanijom Aksa d.o.o.
Zaštita privatnosti podataka
Da bismo uspešno obradili porudžbinu potrebni su nam ime i prezime, adresa, e-mail i telefon. Uz pomoć ovih podataka možemo da isporučimo željenu robu, takođe obavestimo o statusu narudžbine.
Kompanija Aksa d.o.o. će lične podatke koristiti isključivo u svrhe tehničke administracije sajta, kako bi dala pristup određenim podacima za komunikaciju. Aksa d.o.o neće predati ili prodati podatke trećim licima. Zaposleni u kompaniji Aksa d.o.o. su obavezni da poštuju poverljivost podataka, te nikada nećemo zloupotrebiti privatne informacije.
Nećemo predati podatke za kontakt trećim licima, osim ukoliko se to zahteva zakonom.
Pored navedenih podataka prikupljamo, analiziramo i obrađujemo podatke o proizvodima koje naši posetioci kupuju, takođe stranicama koje posećuju. Podatke koristimo da poboljšamo ponudu i izgled sajta, i omogućimo jednostavnije korišćenje i sigurnu kupovinu.
Cookies
premiumaksa.rs koristi „cookies“ da prilagodite korišćenje interneta vašim potrebama. Cookie je tekstualni fajl smešten na vašem hard disku od strane servera. Cookie ne može da pokrene program, niti da isporuče virus vašem računaru.
Cookie su dodeljeni vama i mogu biti pročitani od strane web servera u domenu koji vam ih je poslao. Osnovna svrha je da obezbedi pogodnosti i uštedi vreme.
Saglasnost i promena uslova
Upotreba naših servisa podrazumeva saglasnost korisnika sa navedenim uslovima korišćenja. Aksa d.o.o. se pridržava svega navedenog, a sve promene uslova važe tek posle objavljivanja na ovoj strani i slanja e-mail obaveštenja registoravnim korisnicima.
Povraćaj sredstava
U slučaju odustanka, potrošač ima pravo na povraćaj novca ili zamenu za drugi proizvod. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, tek pošto se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio prema ugovoru, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, a posle prijema proizvoda.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim u situacijama kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Procedura za povraćaj sredstava
Kontaktirajte nas pozivom na broja 062/80-14-497 ili slanjem email-a na adresu: premium.aksaonline@aksa.rs podatke broja računa/otpremnice, vaš JMBG (opciono) i broj dinarskog tekućeg računa.
Kada dostavite neophodne podatke, pravi se dokumentacija koju šaljemo sa procedurom za povraćaj sredstava na email adresu koju ste ostavili tokom kreiranja porudžbine.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo na gore pomenut način, uplatom na dinarski tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je izvršio plaćanje nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Aksa Premium internet prodavnica je u obavezi da povraćaj izvrši isključivo putem VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. To znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Poručeni proizvod bez prethodnog kontakta i dogovora sa operaterima u Internet prodavnici koji je gore pomenut ne možete samoinicijativno menjati/tražiti novac u maloprodajnim objektima Aksa d.o.o, ili slati na adrese koje su navedene na računu/otpremnici.
Takvi paket se vraćaju pošiljaocu o njegovom trošku.
NAČINI PLAĆANJA
Proizvode poručene putem internet prodavnice možete platiti na više načina:
-plaćanje pouzećem- gotovinski u trenutku isporuke
-plaćanje na račun- uplatom na račun u pošti ili banci
-plaćanje platnim karticama tokom procesa kupovine na sajtu
Plaćanje karticom
Porudžbinu možete platiti koristeći Visa, Dina, MasterCard, Amex ili Maestro platnu karticu banke Intesa.
Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
Mogućnost plaćanja pošiljke Mastercard karticom
Aktivna je usluga plaćanja karticom kod kurira DExpress. Kuriri na svojim postojećim uređajima imaju aplikaciju za plaćanje zasnovanu na tap on phone tehnologiji, koja pruža beskontaktno plaćanje. Možete da platite platnom karticom ili mobilnim telefonom. Ova pogodnost omogućena je u saradnji i uz podršku kompanije Mastercard.
Dostavljači iz kurirske službe DExpress osim vaše pošiljke i ispostavljenog računa, nose i POS terminale gde možete da prislonite vašu Mastercard karticu i jednostavno platite.
Plaćanje na rate na online
Plaćanje kreditnim karticama samo za iznose preko 5.000,00 rsd omogućeno je na rate gde je broj rata 2, 3, 4, 5, 6 ili 9.
Dospeće I rate je odmah, II rate za 30 dana, III rate za 60 dana i tako se dospeće povećava za 30 dana do poslednje rate.
Prilikom online naručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke Intesa koja je igurna za ovakav način plaćanja. Podaci o vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Potrebno je da unesete sledeće podatke:
Broj kartice,
datum isteka i
CVC2/CVV2 kod, koje možete pročitati sa Vaše kartice.
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, naplata se obavlja na stranicama banke. Podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu
*Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Plaćanje je isključivo u valuti RSD. Moguće je platiti platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Kupac koji koristi uslugu online plaćanja karticama preko Aksa internet prodavnice mora ispunjavati sledeće uslove:
- isporuka robe je moguća samo na teritoriji Republike Srbije na navedenoj adresi.
- samo vlasnik platne kartice može izvršiti plaćanje.
Pravo na odustajanje
Prema Zakonu o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 88/2021) kupovina preko naše internet prodavnice smatra prodajom na daljinu.
Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, potrošača (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana preuzimanja proizvoda. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge odustajanja.
Obrazac/Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata trgovcu. Obrazac/Izjavu o odustanku možete poslati na mail premium.aksaonline@aksa.rs ili poslati zajedno sa proizvodom koji je predmet odustajanja uz prethodno kontaktiranje na broj telefona 011/444-43-05.
Obrazac/izjavu o odustanku možete preuzeti ovde.
U slučaju odustanka od ugovora, potrošač ima pravo na povraćaj novca. Cena se kupcu vraća tek po prijemu proizvoda i pošto se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan u neoštećenoj fabričkoj ambalaži.
Organizaciju i troškove vraćanja robe snosi potrošač, osim u slučaju kada potrošač dobije neispravan ili pogrešan proizvod.
Po prijemu proizvoda utvrđuje se da li su proizvod i njegova ambalaža ispravan i neoštećen. U slučaju oštećenja ili neispravnosti proizvoda ili ambalaže, kupac će biti obavešten putem mejla označenog u porudžbini roku od 3 radna dana.
Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su posledica neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica pogrešnog rukovanja proizvodom. Ako se utvrdi da je neispravnost ili oštećenje proizvoda krivica kupca, novac se ne vraća i proizvod se vraća kupucu o njegovom trošku.
Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, najkasnije u roku od 3 radna dana od isteka roka za utvrđivanje da li je vraćen ispravan i neoštećen proizvod, odnosno od isteka roka za obaveštavanje kupca da je proizvod neispravan ili oštećen.
Troškove vraćanja robe i novca snosi kupac, osim kada kupac dobije neispravan ili pogrešan proizvod.